نگو بار گران بودیمو رفتیم  

نگو نامهربان بودی و رفتیم  

آخه اینها دلیل محکمی نیست  

بگو با دیگران بودیمو رفتیم  

************************************ 

اونکه بتونه تو چشای تو راحت نگاه کنه و خیلی راحت بگه دوست دارم بدون که اون عاشق واقعی نیست ....... 

عاشق باید زبونش بند بیاد . بدنش به لرزه بیافته .قلبش مثل گنجشک بزنه . عرق از پیشونیش جاری بشه . تب کنه . مریض بشه آرزوی مرگ کنه که نمی تونه بگه دوست دارم....... 

*********************************** 

چشمهایت را با چشمهایم هم راستا کن 

 و هم صدا شو    ای همسفر  

که قلب پر هجوم شب را بشکافیم . با شکوه و دلیر به آرزوی خورشید

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ق.ظ http://starclips.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بزرگترین سایت آرشیو فیلم و عکس در ایران ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد