هیچکس... بدان خاطر که زمان زیادی را با تو گذرانده ام به تو فکر کرده ام با تو حرف زده ام در کنار تو کاری را انجام داده ام باید بپذیرم که تو نیز اشتباه می کنی و تو نیز باید اشتباهات من را بپذیری و نباید بگذاریم این اشتباهات ما را آزرده سازد بلکه باید آنها را نادیده بگیریم نمی توانم از تو بخواهم که کامل باشی نمی توانی از من بخواهی که کامل باشم هیچ کس .... باید بر خوبی های یکدیگر تکیه کنیم تا عشق ما نیک و شاداب و جوان بماند اگر در زندگی هدفی داری که رسیدن به آن تلاش بسیار می خواهد ، کوشش بسیار می طلبد نیاز مند علاقه بسیاری است و دست یافتن به آن به مبارزه نیاز دارد همیشه در انتظار صبح خواهی بود. تا ببینی روز نو برای تو چه خواهد داشت . اگر تو در زندگی کسی را داری که تو را کاملا درک می کند ایده هایش مانند توست ، به تو اطمینان دارد و به آنچه می کنی ایمان دارد. همیشه در انتظار شب خواهی بود ، چون هرگز تنها نخواهی بود
نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید

موفق باشی
به من سر بزن

ارتباط سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام . من شما رو لینک کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد